Monday, August 11, 2008

Xtorie 201204

201204_21:44

zoveel kanalen die voorbij zappen op het tv scherm
zoveel informatie om niks
alles lijkt hetzelfde
herhaling van herhaling

nu blijft er weinig over om nog naar uit te kijken
ha hoe zielig dat ook klinkt
nee geen tvjunk
meer gewoon soms relax
niet nadenken
gewoon onderuit hangen

laat de tijd maar nutteloos verstrijken
eens komt er toch een einde aan

ben denk ik verliefd
wat dat ook mag zijn
of voorstellen
voor mij is dat
als er liedjes komen
vlagen van diegene door mijn gedachten blijven dwalen
terwijl trachend te omschrijven wat er wordt gevoeld
woorden blijken nooit genoeg
vooral nu niet
durf niet om te bellen
bang om afgewezen te worden
nu even niet
voel voor eerst echt eenzaam

is dat hoe het voelt
geen echt doel te hebben
fck dan ook ik
moet er eindelijk aan geloven


201204_21:50
wil bij haar zijn
waarom
misschien gewoon om de eenzaamheid te verdrijven
maar toch voelt het als meer
aleen weet ik niet of op dit moment
wel verstandig is

alles voelt vreemd nu
alsof opnieuw geboren
maar nog steeds in hetzelfde lichaam
wil alles achterlaten
maar dat alles is het enige wat mij nog rest

wat anders te doen
weet niet wat
wil wel
waar te beginnen
zoveel al gedaan
voel me rustig
stilte voor de storm

alles draait toch om het boomje beestje huisje gebeuren
misschien moet ik maar zuipend door het leven gaan
zodat het denken wordt uitgeschakeld

dan komt er misschien nog wat van
overgeven aan het leven
alles is vergankelijk
zo ooit eindigd het al
troostrijke gedachte…

No comments: